منو دسترسی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با کیان گرافیک

1398/04/16 در ساعت 12:32:00

امروزه استفاده از ساک دستی تبلیغاتی یکی از روش های نوین در جذب مخاطب و بازاریابی می باشد و اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم و همینطور داشتن ساک های دستی تبلیغاتی شیک هستید با کیان گرافیک همراه باشید

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با کیان گرافیک

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با مطالب زیر آشنا شویم

  1. ساک دستی تبلیغاتی
  2. انواع ساک دستی تبلیغاتی
  3. ساک دستی تبلیغاتی کاغذی
  4. ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای
  5. ساک دستی تبلیغاتی نایلونی
  6. ساک دستی تبلیغاتی از جنس کرافت


ساک دستی تبلیغاتی

امروزه شرکت ها و برند ها همواره برای جذب مشتریان و مخاطبین سعی می کنند از شیوه های جدید ونوین تر در تبلیغاتشان استفاده کنند. یکی از روش هایی که در این سال ها نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد توزیع ساک دستی تبلیغاتی (shopping bag) است که به امری پرطرفدار تبدیل شده است.
اما نکته بسیار جالب در استفاده از ساک دستی تبلیغاتی این است که در دست هر شخصی می تواند در نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک باشد حتی اگر شخص حامل ساک دستی تبلیغاتی تنها قصدش حمل وسایل درون آن باشد نه تبلیغات ، قطعا این موضوع می تواند نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف برند یا شرکت داشته باشد.
همچنین شما  با ارائه ساک دستی به مشتریان نشان می دهید که برای مشتری و خرید او ارزش زیادی قائل هستید و نشانه ی احترام به مشتری می باشد.

 

امروزه استفاده از ساک دستی تبلیغاتی یکی از روش های نوین در حوزه ی بازاریابی می باشد.

 

انواع ساک دستی تبلیغاتی

این نوع از ساک دستی ها عموما به اشکال زیر تولید می شوند:

  • کاغذی
  • پارچه ای
  • نایلونی(پلاستیکی)

 

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

ازویژگی ‏های ساک دستی تبلیغاتی کاغذی ، چاپ تمام رنگی در پشت، رو، داخل و کف آن می‏باشد و با یک طراحی و گرافیک خوب این قابلیت را دارند که بتوانند در میان برندهای رقیب ، شما را خاص و متفاوت نشان دهند.
ساک دستی تبلیغاتی از نوع کاغذی به دلیل استفاده از چاپ چهاررنگ و همین طورامکان استفاده از سلفون مات و براق و انتخاب بندهای مختلف می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد که در اندازه های متنوع قابل ساخت هستند و حتی امکان طلاکوب و نقره کوب نیز برای جلب توجه بیشتر وجود دارد.
نکته دیگر در ارتباط با ساک دستی تبلیغاتی مدل کاغذی این است که از این محصولات به علت سازگاری مناسب با طبیعت در تمامی نقاط دنیا بسیار رواج یافته است.

از ساک دستی کاغذی اغلب در موارد زیر استفاده می شود:

  1. ساک دستی برای ادکلن و عطرها: برندهای عطر و ادکلن معمولا در کنار محصولاتشان، بر روی ساک دستی نمونه ای از محصولات به همراه نام برندشان به ثبت می رسانند. 
  2. ساک دستی کاغذی برای همایش و نمایشگاه ها: در همایش و نمایشگاه ها نیز نیز از این موارد برای قراردادن بروشورها، کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی استفاده می شود.
  3. ساک دستی کاغذی لباس و مزون: در اکثر مزون ها مخصوصا برای پیراهن عروس از ساک دستی تبلیغاتی هم برای تبلیغات و هم برای نو نگه داشتن پیراهن استفاده می کنند.
  4. ساک دستی کاغذی کرافت نازک مخصوص رستوران ها و فست فود:اگر دقت کرده باشید هنگام سفارش غذا از رستوران ها مخصوصا رستوران های فست فود، غذای مورد نظر را داخل ساک دستی قرار داده و تحویل می دهند.

در موارد ذکر شده هرکدام در اندازه و قالب های متفاوت تولید می شوند.

 

در ساک دستی تبلیغاتی کاغذی امکان چاپ در تمامی جهت ها وجود دارد.

 

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی از نوع پارچه ای نیز نوعی دیگر از محصولات پرطرفدارجهت تبلیغات می باشد که در اندازه، طرح و رنگ های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 
دسته ی این نوع از ساک ها از قبل بر روی پارچه متصل می شود که علاوه بر زیبایی، استحکام زیادی به ساک داده است و بر خلاف ساک های دستی  مدل کاغذی امکان نصب بند و یا دسته بر روی آن ها توسط مشتریان وجود ندارد.
 

مزایای ساک دستی پارچه ای

  1. یکی از مزایای مهم در استفاده از ساک دستی پارچه ای این است که دارای طول عمر بالایی است و از طرفی قابلیت تجزیه شدن در طبیعت نیز دارد و می تواند جایگزین خوبی در مقابل ساک های دستی از نوع نایلونی باشد.
  2. دومین مزایای ساک دستی پارچه ای این است که امکان گذر و نفوذ هوا داخل آن وجود دارد. مخصوصا اگر قصد داشته باشید که نانی را در یک ساک دستی قرار دهید بنابراین استفاده از این نوع ساک دستی می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.
  3. همانطور که گفته شد ساک دستی پارچه ای دارای استحکام بسیار بالایی است پس می تواند مقاومت خوبی در برابر محصولاتی با وزن بیشتر داشته باشد.
  4. دیگر ویژگی و مزایای ساک دستی پارچه ای استفاده از رنگ های متنوع می باشد. 

 

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای از استحکام و مقاومت بالایی برخورد دار هستند

ساک دستی تبلیغاتی نایلونی(پلاستیکی)

برای اولین بار در سال 1960 میلادی ساک دستی تبلیغاتی پلاستیکی توسط یک شرکت سوئدی ایجاد شد و به مرور زمان به محبوبیت آن نیز افزوده می شد. اما این نوع از ساک ها بر خلاف مدل پارچه ای در طبیعت قابلیت تجزیه شدن را ندارند و ضرر زیادی برای طبیعت دارند. و همین امر موجب شد تا تعداد طرفداران این نوع از ساک ها به مرور زمان کاهش یابد هرچند که از قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند.

 

ساک دستی تبلیغاتی کرافت

یکی دیگر از مدل های استفاده شده در ساک دستی تبلیغاتی می باشد که نسبت به نوع پارچه ای از دوام بیشتری برخورد دار است. این مدل جز ساک دستی کاغذی البته مقوایی محسوب می شود و دارای طرفداران زیادی است مخصوصا در رستوران ها، قنادی ها و بوتیک ها است

دو ویژگی در ساک دستی کرافت وجود دارد  1. حذف روکش سلفون و 2. چاپ تک رنگ که رنگ های کاریرده شده به صورت کرم یا سفید هستند

که این عوامل موجب شده است تا ساک دستی کرافت قیمت مناسبی را داشته باشد و همین امر سبب شده است تا رستوران ها از این نوع ساک دستی تبلیغاتی استفاده نمایند.

کلام پایانی:
همانطور که اشاره شد استفاده از ساک دستی در هر زمان و موقعیتی می تواند جنبه تبلیغاتی و اعتبار به برند شما را داشته باشد و بهتر است تا با چاپ و طراحی خوب و مناسب در ساک دستی مدنظرتان، تفاوت خاصی را در ذهن مردم و مشتریان ایجاد کنید.
با چاپ کیان گرافیک می توانید از بهترین و شیک ترین ساک های دستی تبلیغاتی بهره مند شوید.
 

نظر جدید
0%